Hemma hos...

Adorable stockings
Ni vet ju vilken hysteri det råder så här dags i US. Julhysteri alltså. 
Men det är kul att titta och bli inspirerat. Jag brukar besöka flera sidor när jag blir som  mest sugen på jul.
Men den här är annorlunda, det är riktiga bilder  hos en tjej som visar sitt julmysigt  hem. Hon heter Jennifer och gillar tydligen den lantliga stilen.




Det här är en detaljbild av köksbordet och soffbordet:
Tote on kitchen table... Doughboy!  


Och så här pyntar hon i vardagsrummet:

Den stora julgranen är kläd i massor av ljus och många handgjorda detaljer.
I US brukar man säga att man skall ha ca  300 st små lampor per löpmeter julgran (mät på höjden alltså).
Själv har jag verkligen försökt, men 600 lampor på 2 m hög gran gav så mycket ljus att  grannen på andra sidan gatan behövde inte någon mer belysning ;-).
Det visade sig till slut att mina lampor var helt enkelt för starka och att det räckte med ca häften ;-).

Mer bilder finns här:
Webshots

 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0