Moderna julgranar - i alla färger


image176
På bilden: mini granar från Chiasso, kostar 20$ st.

Jag är inte helt övertygat om att svart är en julfärg, men för några år sedan så trodde jag det inte om vit och nu har jag allt i vit så vem vet ;-).
Några släktingar funderar på att skaffa svart julgran och jag tycker att hemma hos de kommer det att passa jättebra. Men det är inte så enkelt att hitta en stor svart gran, så jag har letat fram några bilder på både svarta och vita, färdiga att pynta, med ljus som alltid sitter på.

image179image178
Finns hos Helgbutiken.

Vita julgranar (och i andra färger också så klart) kan köpas här:
Sverige:
 Helgbutiken
 Ellos
 Gillgrens - svarta, vita röda, blåa, rosa granar
(UK/US):  
 Christmas tree for me (kvalitets julgranar - mycket att välja men dyrt)
  Treetopia  (den här sidan  måste ses- jag tror att här finns det alla julgranar som man kan önska sig)

Titta själv (alla bilder kommer från Treetopia):

Treetopia - Candy Apple Red Tinsel Artificial Christmas TreeTreetopia - Silver Stardust Tinsel Artificial Christmas Tree
Treetopia - Bottom's Upside-Down Artificial Christmas TreeTreetopia - Winter White Artificial Christmas Tree



 Ni som letar efter mindre julgranar - besök den här sidan: Dotcomgiftshop

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Visst är dom läckra :)

2007-11-19 @ 15:04:49
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/
Postat av: emelie

varifrån kommer granarna på den översta bilden? letar efter en liten, vit gran som den på bilden, är det någon som vet vart det finns?

2007-11-19 @ 17:45:01
Postat av: Conny Bennibring

Hej...Jag är intressant av modern-julgarn av trä...jag tycker väldig fint och vill veta vad kostar och var finns att köpa....någonstans....Hörs av Dig ....Vänligen Conny....Trevlig Jul !

2010-12-14 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0