Porslin

Jag kollade lite hos Rosanna

Och hittade några fina jultalrikar. Hittills jag aldrig haft några speciella jultallrikar, eftersom jag tyckte att det skulle bli för mycket (om det nu kan bli för mycket juliga saker till jul). Men dessa är så fina att man bara "måste ha", speciellt om man inspireras av jänkarna.Tyvärr så är just den här slutsåld så klart, så nu kanske skall man fundera på "12 days of Christmas" istället.
image20
Cotswold

image21
12 days of Christmas



Men helst av allt vill jag nog ha den här porslinsservisen. Den finns att köpa på Duka och kommer från Steninge Slott.

Serien heter STAR:

image27
Bild på STAR från Steninge Slott


Och till den här finns det passande vin och champagneglas, också på Duka.
image28   image30
Duka Residence

Kommentarer
Postat av: Nilla

12 days of Christmas
de är ju så roliga!

2007-11-17 @ 15:38:49
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0