Fina ljusstakar och andra detaljer till Advent

I dag har jag shoppat.
Det blev gräddvita panelgardiner till vardagsrummet från Hemtex:
image13

Och så fastnade jag för några saker hos Nordhjem.
En ny adventsljustake - i form av trälåda med plats för 4 stora blockljus.


image16

Lådan finns också med siffror för varje vecka istället för "Bonne Fete".
image26


Jag hittade också några söta rådjur. Jag hade svårt att bestämma mig för guld eller silver så det blev båda varianter. Tänkte använda dessa som prydnad när jag slår in julklappar (säljs i 2 pack).

image22 


Kommentarer
Postat av: Tomtens Dotter

Oj oj oj vilka fina adventsljusstakar!!!

2007-11-05 @ 18:42:14
URL: http://tomtensdotter.blogg.se
Postat av: maggie

Ja, den har jag beställt hem. Kostar inte så mycket, men frakten från Danmark är tyvärr dyr.

2007-11-06 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0