Äntligen glöggtider!

Ja, äntligen säljs den på Systemet.
Men jag har ett litet problem - mina glöggmuggar som jag köpte förra året är spårlöst försvunna och jag har ingen aning vart de tog vägen...
Därför är jag på jakt efter nya. Men det är inte så enkelt, eftersom jag har svårt att välja. Det går ju att drycka glögg från whiskyglas, men upplevelsen är inte den samma. Så nu så fort jag har tid ska jag iväg och handla. 

Dorre (finns hos ShoppingsButiken )
                  



Rörstrands fina serie -den vill jag ha
(bilderna kommer från Torebrings)
                      




Eller enkla från Höganäs (bildelna kommer från Torebrings)
                     




Produktsajten kan man hitta de här:

                  
        Gnistra                                                        Forna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0