Baka pepparkakor

image144

Jag har en hel del pepparkaksformer. De är  dem mest vanliga, gris, pepparkaksgubbe, stjärna, hjärta, ni vet såna man köper på ICA eller COOP.
Och eftersom det går så där för mig när jag skall baka pepparkakor så tänkte jag att det kanske inte är mitt fel, utan berör på designen? ;-)
Så jag har letat efter roliga former och hittade de på en sida med barn artiklar, Klara Färdiga Gå.



Djur:


På Klara Färdiga Gå finns det ännu mer former.
Jag tänkte baka massor av pepparkakor och klä en liten gran i bara pepparkaksfigurer. Det kan inte bli fel.

Jag fick tips från Julhuset om den här sidan Formina, där finns det ännu mer pepparkaksformer, dessutom till bra pris!! Tack Julhuset! Jag kommer själv att handla där!

Kommentarer
Postat av: Julhuset

Har precis fått mina formar från formina.se.
Ska titta in på klara färdiga gå, peppakaksformar kan man inte få för många av.

2007-11-08 @ 09:05:38
URL: http://julhuset.blogspot.com/
Postat av: Helén

Men gud vilken härlig blogg!! Jag älskar julen!
Såå tacksam till den som tipsade mig om din sida! :)

2007-11-08 @ 09:18:18
URL: http://vardagsliv.bloggagratis.se
Postat av: Ma

Tack Helén! Jag älskar julen och själv läser alla julsidor son galning!
Julhuset, formina har ju mycket mer att välja! tack för tipset!!

2007-11-08 @ 09:37:21
Postat av: Sofie

Å vad fina! Tack för tipset! Jag älskar den lilla kattungen, och klänningen. =)

2007-11-11 @ 14:54:56
URL: http://mychristmas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0