Jultidningar och inspiration

Nu finns det jultidningar i handeln!
Drömhem & trädgård väcker "ha" begäret. Ett måste för julälskare!

image2
Jag har så klart redan läst igenom tidningen och fick massor av idéer.
Till exempel om att pyssla lite utomhus. Hittills hade jag hara några slingor här och där. Men nu vill jag ha det så här:

image3

Visst låter det mysigt att ta en varm glögg ute, kanske tända en liten eld i eldkorgen...


Också Amelia har en extra Jultidning:



med några bra tips på hur man gör en egen krans:

image23

Till den här julen vill jag göra en sådan. Det verkar ganska enkel:

Man kan köpa färdiga kransar av pil på Panduro. Sedan gå ut i skogen och plocka lite granris och roliga kvistar. Binda dessa på kransen. Om man vill så kan man dekorera med små äpplen, cistrusskivor eller julgranskulor och hänga upp i vackert band.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0